Patrycja Pinczewska
regulaminy
Regulamin NailRoom
Patrycja Pinczewska
REGULAMIN
Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci
ul. Armii Krajowej 9
46-300 Olesno
obowiązujący od dnia 23.08.2023r
§1
Zasady ogólne
1. Osoby przebywające na terenie Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci zobowiązane są do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu. Aktualny regulamin jest dostępny w recepcji Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci oraz na www.paznokcieolesno.pl
2. Właściciele/kierownictwo oraz Pracownicy i podwykonawcy nie są odpowiedzialni za szkodę polegającą na zgubieniu, zniszczeniu lub utracie mienia należącego do Klientów, w przypadku pozostawienia go bez odpowiedniego nadzoru podczas pobytu na terenie Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci.
3. Z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa, właściciele/kierownictwo oraz Pracownicy i podwykonawcy nie są odpowiedzialni za urazy, utratę zdrowia bądź mienia, śmierć, powstałe na terenie gabinetu w wyniku jego użytkowania, o ile nie ponoszą winy.
4. Klient/Pacjent oświadcza, iż przed rozpoczęciem uczestnictwa w zabiegach uwzględni swój stan zdrowia i nie przystąpi do nich, jeżeli ze względu na stan zdrowia, mogłyby mieć one negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny. Wszystkim Klientom/Pacjentom doradzamy, aby przed skorzystaniem z naszych usług, przeszli standardowe badania lekarskie w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia. Szczególną uwagę proszę zwrócić w przypadku uczestnictwa w ćwiczeniach fizycznych oraz użytkowania urządzeń wykorzystujących ciepło i sauny.
5. Zakup wszelkich usług z naszej oferty, a także samo przystąpienie do skorzystania z usługi są równoznaczne ze złożeniem przez Klienta/Pacjenta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z nich oraz że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
§2
Godziny pracy
Część zabiegowa otwarta jest tylko po wcześniejszym umówieniu się na zabieg.
Część szkoleniowa czynna jest dostępny wyłącznie w godzinach jego pracy.
Ustalone godziny pracy mogą w sytuacjach wyjątkowych ulec zmianie. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie, skrócenie lub wydłużenie godzin jego funkcjonowania. Użytkowanie niektórych lub wszystkich stref może zostać czasowo zawieszone w związku z nagłą koniecznością dokonania naprawy, konserwacji lub wykonania innych niezbędnych prac.
§3
Prawo odwołania
Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w każdym czasie przed jej rozpoczęciem z powodów niezależnych od niego, zdarzeń losowych. Zobowiązany jest wówczas do złożenia oferty zastępczej lub zwrotu uiszczonej należności/zadatku.
§4
Wzajemne obowiązki i uprawnienia
W celu zapewnienia komfortu użytkownikom Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci jest strefą dla niepalących.
Zabrania się:
przebywania osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
zachowań agresywnych, wulgarnych bądź niestosownych,
wprowadzania zwierząt,
zakłócania usług wykonywanych innym osobom,
zabrania się wynoszenia wyposażenia Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci poza jego teren.
W razie niezastosowania się do zakazów, o których mowa w ust. 1, 2, i 3 na polecenie Pracownika Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci osoba łamiąca zakaz będzie musiała opuścić gabinet.
W celu zapewnienia należytego porządku i bezpieczeństwa Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usług.
Zabronione jest prowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci. Przez działalność konkurencyjną rozumie się odpłatne lub nieodpłatne wykonywanie czynności o profilu zbliżonym do usług świadczonych przez Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci w szczególności w zakresie:
kosmetologii i stylizacji paznokci.
Bez zgody właściciela/kierownictwa zabronione jest prowadzenie na terenie Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci reklamy w jakiejkolwiek formie. Bezwzględnie wzbronione jest polecanie i zachęcanie do korzystania z odpłatnych lub nieodpłatnych usług konkurencyjnych świadczonych przez inne osoby, podmioty gospodarcze lub instytucje.
Prowadzanie rozmów powinno odbywać się w sposób, który umożliwi innym Klientom relaks podczas wykonywanych zabiegów indywidualnych.
Wszystkie przedmioty należące do Klientów Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci muszą zostać zabrane przed opuszczeniem gabinetu. Znalezione przedmioty zostaną przechowane przez 7 dni.
W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości bądź naruszeń bezpieczeństwa, prosimy o jak najszybsze zawiadomienie pracowników Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci.
Ewentualne reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia należy zgłaszać pisemnie wraz z ich uzasadnieniem w siedzibie Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci lub za pomocą doręczeń elektronicznych na adres e-mail: nailroom.olesno@gmail.com
Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie. O sposobie załatwienia sprawy Klient składający reklamację zostanie poinformowany w terminie 7 dni.
§5
Płatność
Płatność za usługę świadczoną przez Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci następuje po wykonaniu usługi, w recepcji zgodnie z cenami obowiązującymi w aktualnym cenniku Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci.
Uiszczona opłata za niewykorzystane w terminie usługi oraz w przypadku wyproszenia Klienta z obiektu na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie, nie podlega zwrotowi.
Istnieje możliwość bezpłatnej anulacji zabiegu do 48 godzin przed jego rozpoczęciem. Każdorazowa anulacja usługi po tym czasie, będzie wiązała się z zachowaniem wpłaconego zadatku, o którym mowa w ust. 4, przy czym w przypadku anulacji na 12 godzin przed planowaną wizytą, Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci zastrzega sobie prawo do obciążenia Państwa 100% wartości zabiegu.
W trakcie zapisu na określoną usługę, Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci pobiera 50% wartości danej usługi tytułem zadatku. Uiszczona kwota zostaje zaliczona na poczet ceny usługi.
§6
Zabiegi
Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci jest strefą ciszy i odpoczynku, prosimy więc o stosowne i spokojne zachowanie, tak aby nie przeszkadzać sobie wzajemnie w chwilach relaksu.
Osoby korzystające z usług Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci mają obowiązek wypełnić przed pierwszą wizytą Kartę Klienta. W tym celu prosimy o przybycie 15 minut przed godziną pierwszego zabiegu.
Przystąpienie do zabiegu jest równoważne z oświadczeniem, iż nie posiadają Państwo przeciwskazań do jego wykonania.
Z zabiegów mogą korzystać osoby niepełnoletnie:
do 16 roku życia za pisemną zgodą prawnego opiekuna oraz w obecności prawnego opiekuna
od 16 do 18 roku życia za pisemną zgodą prawnego opiekuna, podpis należy złożyć osobiście w recepcji.
Pracownicy Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci są uprawnieni do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotkają się z niestosownym zachowaniem Gościa (np. propozycje seksualne, agresja itp.) nie zwracając jego kosztów.
Spóźnienie na zabieg lub masaż spowoduje jego skrócenie, nie zmieniając jego ceny.
§7
Postanowienia końcowe
Nailroom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niestosowania się do powyższego regulaminu.
W sprawach spornych nie określonych niniejszym regulaminem zastosowanie mają zapisy prawne kodeksu cywilnego.
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
Regulamin bonów upominkowych
REGULAMIN BONÓW PODARUNKOWYCH
OKREŚLAJĄCY ZASADY ICH SPRZEDAŻY I REALIZACJI
§ 1
Postanowienia ogólne
Wystawcą Voucherów jest:
NailRoom Patrycja Pinczewska Stylizacja Paznokci z siedzibą w Oleśnie, ul Armii Krajowej 9 NIP: 576-15-16-61
reprezentowanym przez Patrycję Pinczewską
zwanym dalej „Wystawcą”
Oferta Wystawcy zawiera poniższe rodzaje bonów podarunkowych: bony kwotowe, bony zabiegowe, bony na szkolenia
Przez określenie „Nabywca” rozumie się osobę fizyczna lub prawną nabywającą od Wystawcy Voucher.
Voucher to bon towarowy, traktowany jako środek płatniczy posiadający swój indywidualny numer identyfikacyjny. Każdy bon towarowy jest ewidencjonowany przez Wystawcę.
Bon podarunkowy powinien zostać okazany w oryginale w trakcie realizacji rezerwacji.
Termin ważności znajduje się na Voucherze oraz wynosi 6miesięcy miesięcy od dnia jego nabycia. Data ważności Vouchera nie podlega przedłużeniu.
§2
Akceptacja Regulaminu
Nabycie Vouchera jest jednoznaczne z zapoznaniem się z treścią Regulaminu, akceptacją jego postanowień w całości oraz zobowiązaniem do jego przestrzegania.
§3
Nabycie Voucherów
Wystawca umożliwia poniższe sposoby nabycia Voucherów:
– w siedzibie wystawcy
§ 2
Zasady realizacji Vocherów
Realizacja Vouchera następuje w miejscu świadczenia usług przez Wystawcę, tj. ul. Armii Krajowej 9, 46-300 Olesno
Od daty doręczenia Vouchera Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za jego utracenie lub uszkodzenia.
Nabywca Vouchera jest zobowiązany do uprzedniej rezerwacji pobytu lub usługi, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Podstawą do wykonania usługi przez Wystawcę jest uprzednie okazanie Vouchera.
Nabywcy nie przysługujeprawo do otrzymania zwrotu reszty, w przypadku niewykorzystania całej kwoty, na jaką wystawiony został Voucher.
W przypadku, gdy cena za usługę przewyższa wartość Vouchera Nabywca lub posiadacz Vouchera jest zobowiązany do zapłaty różnicy.
Wystawca ma prawo odmówić realizacji Vouchera w następujących przypadkach:
a) nie dokonano uprzednio rezerwacji, zgodnie z treścią ust. 3.,
b) upływ terminu ważności Vouchera,
c) uszkodzenie Vouchera uniemożliwiające odczytanie indywidualnego numeru identyfikacyjnego.
§ 4
Reklamacje
Prawo do złożenia reklamacji przysługuje każdemu Nabywcy, w terminie 14 dni od daty otrzymania bądź doręczenia Vouchera lub od daty wykonania usługi. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnego oświadczenia wysłanego na adres: ul. Armii Krajowej 9, 46-300 Olesno Wystawca jest zobowiązany do rozpatrzenia tak wniesionej reklamacji w ciągu 30 dni od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu.
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres oraz numer telefonu i adres email, czytelny podpis Nabywcy, jak również dokładny opis i powód reklamacji. Reklamacje niekompletne lub zgłoszone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
§ 5
Płatności
Płatności za zakupiony Voucher należy dokonać w wybrany z poniższych sposobów:
Gotówką przy odbiorze Vouchera w siedzibie Wystawcy dokonać
Kartą przy odbiorze Vouchera w siedzibie Wystawcy
Przelewem na uprzednio wskazany przez Wystawcę rachunek bankowy
Potwierdzeniem dokonania zakupu Vouchera jest nota księgowa obciążeniowa
Nota księgowa obciążeniowa składa się z następujących danych: dane Wystawcy i Nabywcy, data wystawienia, ilość voucherów, wartość brutto, formę zapłaty (przelew, gotówka, karta) oraz podpis Wystawcy.
§ 7
Adres do korespondencji
1. Wystawca jako Strona niniejszej umowy podaje poniższe adresy pocztowy i mailowy do korespondencji:
nailroom.olesno@gmail.com
2. Przesłanie pisma na ostatnio wskazany adres jest równoznaczne z jego przesłaniem na właściwy adres.
§ 13
Kwestie nieuregulowane
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 14
Właściwość sądu
Wszelkie spory na tle wykonywania niniejszego Regulaminu rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla Wystawcy.